Що таке полірування кузова авто, та навіщо це робити?
Полірування авто. Корегування фарби. Полірування подряпин на кузові машини.
Ця послуга має багато назв, що в цілому означає одне й те саме – покращення вигляду лакофарбового покриття за рахунок механічного впливу на його прозорий верхній шар.
Чому часто додають слово детейлінг? Щоб відрізнити якісну та складну послугу від непрофесійного швидкого видалення подряпин, що лишає на кузові артефакти у вигляді голограм та критично зменшує шар лаку на авто.
Чому потрібно полірувати будь-яке авто.
Мало хто з нас встигає щотижня мити свої автомобілі, не кажучи вже про те, щоб їх добре очищати та наносити захисні покриття. При цьому за звичайної експлуатації на дорогах на кузов потрапляє багато елементів, які шкодять фарбі. Дорожня смола, комахи, пісок, мікроскопічний металевий пил із гальмівних колодок і тому подібні елементи потрапляють на фарбу, коли ми їдемо вітер на великій швидкості обдуває авто і всі ці елементи пересуваючись з ним по фарбі покривають кузов мікро-подряпинами. На досить брудних українських дорогах цей вплив дуже помітний, особливо при частій експлуатації за межами міста. Те ж саме стосується впливу води від опадів. Вода випаровується з вашого автомобіля, залишаючи мінеральні відкладення, які можуть «витравлюватися» в фарбу.
Якщо ви регулярно миєте автомобіль, хоча б раз на тиждень, більшість цих проблем можна уникнути. Але тут важлива якість мийки. Неякісна хімія, не підходящі та брудні ганчірки і мочалки посилюють згубний вплив бурду на лак. Навіть новий автомобіль має забруднення отримані при транспортування та зберіганні. Якщо ви помиєте автомобіль, а потім проведете тильною стороною долоні по автомобілю, ви відчуєте, що бруд на ньому накопичується, лак на дотик буде шершавим. А після висихання автомобіль здається бруднуватим на вигляд.
Це схоже на зубний наліт. Незважаючи на те, що ви чистите зуби двічі на день, їх все одно потрібно чистити двічі на рік у стоматолога, щоб видалити стійкі нарости.
Під час процедури полірування майстер спочатку ретельно очищує поверхню авто, видаливши з нього усі забруднення та сторонні елементи. Потім поліруванням вирівнює поверхневий шар лаку шляхом зняття його частини та згладжування країв глибоких подряпин. В результаті утворюється гладка прозора поверхня, що і придає фарбі нового вигляду.
Не слід лякатися того, що частина лаку стирається при поліруванні. При професійному підходить товщина знятого шару мінімальна, залежно від стану авто часто може бути менше 5мк, при тому що товщина лаку на німецьких авто приблизно 40-60мк (від загального шару фару в 100мк). Під час роботи з полірування майстер постійно контролює товщину фарби.
Щоб якнайдовше зберегти результат полірування ми радимо використовувати захисні покриття для лаку (зробити посилання на наступний розділ), а також регулярно мити авто на професійних станціях.
Чому існують різні рівні полірування та вартість робіт?
Все залежить від кількості етапів полірування на яких використовується різна комбінація матеріалів:
Косметичне полірування – виконується один етап – після очищення лаку від забруднення майстер проводить полірування однією пастою та кругом, зазвичай фінішною чи два в одному, що одночасно прибирає дрібні подряпини та придає автомобілю блиску. Цей метод завжди має хороший ефект на перший погляд і, зазвичай, достатній для потреб багатьох клієнтів при задовільному стані авто. Але залишає багато подряпин які видно під кутами та при яскравому освітленні, якщо авто уже досить пошкоджене.
Коригуюче – два етапи – найпопулярніший вид, особливо для темних авто – перший крок сильно- або середньо-абразивною пастою видаляє середні подряпини та знижує помітність глибоких, проте після такого полірування лак не набуває повного блиску, а також лишаються артефакти у вигляді голограм (подряпин від сильного абразиву).
Другий етап – фінішна паста видаляє артефакти попереднього кроку та надає блиску лаку.
Відновлювальне – три етапи – необхідно для сильно пошкодженого, проте ще достатньо товстого шару лаку. В цій процедурі перед виконання двоетапного полірування здійснюється додатково шліфовка лаку наждачним папером, що є особливо відповідальним етапом.
Кожний з етапів, зазвичай, потрібно виконати на усьому автомобілі, відповідно чим більше етапів тим довше виконується полірування. В середньому для якісного виконання одного етапу самостійно майстру знадобиться один робочий день.
Залишити відповідь